Vilken vecka

Varför är det som det är?
Varför blir det såhär ibland?
Varför blir det såhär tillslut?

Hur orkar jag leva med det här?
Hur orkar jag leva såhär?
Hur skulle jag orka leva utan?

Vad skulle hända om jag ändrade på allt?
Vad skulle hända om jag sket i allt?
Vad skulle hända om jag bestämde mig för att lämna allt?

Om jag gör så, vad händer då?
Om jag gör si, vad händer då?
Om jag INTE gör si eller så, vad händer då?

När kommer saker att ändras?
När kommer det att sluta?
När kommer det att börja?

Vill jag ha det såhär?
Vill jag må såhär upp och ner?
Vill jag lämna det här?

Ska jag skita i allt?
Ska jag lämna allt?
Ska jag leva ensam?

Och nu?
Och sen?
Och då?

Varför?
Hur?
Vad?
Om?
När?
Vill jag?
Ska jag?
Och sen/nu/då?


Det är inte så lätt som somliga tror, och det är inte heller så svårt som somliga tror

Försökte ju i lördags, eller vad var det jag gjorde? Och hur gick det? Kändes ju bara konstigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback