Två underbara nätter

Vi är lite annorlunda, så är det bara. Men orkar jag med detta velande? Nej, inte mkt länge till.
Igår vart d ju ganska konstigt mellan mej och mina päron när du skulle komma, men vad ska man göra, dom ändrar sig ju hela tiden.
Ska jag göra som Cornelia sa eller vad ska jag göra? Orkar inte med detta länge till som sagt.
Inatt ändrades ju en hel del oxå, sov gott efter vårt kortspel. Måste ha somnat innan dej för helt plötsligt sov jag bara. Krossade dej i poker iaf! haha! Men inte i vänd tia...
Är man inte ganska nära varandra när man vaknar upp och det känns helt naturligt att du ligger där bredvid mej och snusar. Känns så tryggt att ha dej hos mig, låt det inte sluta.
Varför kan vi inte bara testa, eller skulle det förstöra allt vi har (och inte har)?

Får se vad som händer ikväll, men jag åker gärna och ser på film hos dej och myser. Har ju din present du fick oxå ;)

Fredag kväll och inget att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback