Förstår inte

Måste få fråga mig en sak: vad är det med folk och Håkan Hellström? verkar bara vara jag och typ två pers i hela Stockholm som inte var där (typ jag, Micha och Erik) Okej kanske några till men jag förstår inte, han kan ju inte ens sjunga!!!
Har hört flera, helt oväntade personer, som var på grönan i fredags och såg på Håkan! T.o.m. Harry, som jag inte alls trodde lyssnade på sånt, hon lyssnar ju på Thåström! (vilket påminner mej om att den skivan ska jag gå och sätta på...) Men varför?!

Okej, man kanske inte ska undra för mycket- precis, nu fick jag t i huvet... (somliga straffar Gud med detsamma...)

Tog mod till mej och skrev på bollplanket på skolans sida om någon kan lära mig att spela bas, måste ta tag i det här nu, den står ju bara och samlar damm, samtidigt som den glittrar..jobbigt.

Nä, tillbaka till historiabokens underbara värld!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback