Måndag igen

En helt vanlig måndag: tvättstuga, plugg och Core. Idag behövde jag inte åka till skolan, men det betyder inte att man inte måste plugga... Så jag satte mig med min "Mozart, sociologiska betraktelser över ettt geni" och försökte läsa den.. Satte igång lite Mozart på Spotify för att se om det blev bättre. Som tur var är jag lite musikintresserad så liiite intressant är det iaf...


Igår var det jobb på
Ringsjö Wärdshus igen, och det känna bra, hade hand om två-tre bord på helt egen hand, förutom att jag inte slog det helt själv i kassan, den är lite läskig...
Sen kom Adéle och hämtade mig och så åt vi hos mig jag, hon och Björn o Glenn. Fläskkarré med pommes o pepparsås =) TIll efterrätt blidde det äppelpaj och päronhalvor med after eight (man fick välja) och Evan den allsmäktige =)


Vår bästa vän!



Måste visa mitt fynd jag gjorde i lördags, från 69 till 10 kronor!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Himla fin ljushållare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback