Efter en trevlig helg blir det också måndag till slut

(Lång helginlägg)

Tentan blev inlämnad i fredags - detta firade jag med en pepparkakssandwich-glass och en SaltaKatten- tablettask =)
            

Hann spela lite Sims och sen satte kaoset igång: syster med familj + 2 JackRussel valpar dök upp i sju-tiden på kvällen och då skulle de packas in och jag fick sysselsätta mig med att busa med mina favoritsysterdöttrar. Har saknat dom massa massa och de blir bara större och större, 7 & 8 är de nu! Var tog lilla 2-åriga Nora vägen?
Valparna hette Kevin - japp han är döpt efter Idol-vinnaren!  och Mini - för hon var så liten!

Kevin visste hur man tittar in i kameran, precis som en riktig kändis!



Mini var som en större Chiuahua, kunde sova alldeles perfekt på pappas arm.
(Hennes öron är tejpade då de ska hänga ner - vilket utställningshundars öron ska, men Minis öron vill stå upp)

    


Kolla in Kennel Quais för fler bilder: http://www.kennelquais.com/



Senare på kvällen ringde Anna för att meddela att de skulle ut hon och skåningarna hon åkte hit med och jag var på! Men när Anna väl var på väg dog hennes telefon så när jag skulle möta henne kunde jag ju inte få tag på henne. Fick veta att jag skulle till Mariatorget - åkte dit - och sen gick vi för att möta resten på Söderhof (ja jag vet att d ligger mid Medis...) för att sen gå nån annanstans. frågan var bara VAR SKULLE VI??? Folk började gå mot pendeln och jag blev lite förvirrad... det visade sig att de inte visste var de skulle utan bara gick omkring, och den enda Stockholmaren som var med var lite väl dragen så han had einte heller koll, förutpm när han talade om för mig att vi var på Söder, jo tack för infon - jag bor också i Sthlm =P
TIll slut fick jag dom att gå mot Medis och så åkte vi mot Anchor, det verkade som det smartaste då de har öppet till 3 och typ inget inträde... Några hoppade av på vägen och när vi väl kom fram till Anchor hade jag kommit på att jag inte hade mitt pass med mig - alltså ingen giltig legitimation... Så jag fick åka hem och hämta den och sen åka tillbaka. Detta för att Anna skulle sova hos mig och hon ville så gärna ha en öl, så jag offrade mig lite =)
Sen gick jag och Anna hem till mig och såg Björn Gustafssons DVD innan vi somnade, för att gå upp kl 9...urk!

Gosade lite med mina systerdöttrar och valparna innan de gav sig iväg vid 13. Sen spelade jag Sims halva dagen =D
Jag är beroende.. och nu kommer Sims 3 snart!!!  20e februari!!!
http://thesims3.ea.com/

Lördagskvällen spenderades med Anna och hennes vänner Karl, Steffi och Sten på ett ställe som hette Knast och låg på Upplandsgatan 7. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det men de spelade skön musik - mycket blandad musik. Det enda negativa var att det var lite trångt och folket dansade vildare än på MondayBar festerna...  Anna träffade nån journalist som frilansade på Elle och hon sa att det var ett 18års ställe, men jag skulle kanske inte klassificera det som det, möjligen att det var många 18 års tjejer men annars var det väldigt blandat. Kan tänka mig att det skulle duga som förkrökställe hellre än att stanna där hela kvällen då det blev väldigt trångt och buffligt.

"Knast"
Upplandsgatan 7
Gör ett besök och säg vad ni tycker!

Igår spenderade jag dagen i sängen med nån form av migrän, trodde först det var bakfylla, men hade inte druckit så mycket. Tog mig ut och köpte frallor och leverpastej - sen åt jag två av frallorna, stal lite av Jonas juice och drack te och massa vatten medan jag tittade på dålig tv. Tog en magnecyl och somnade nån gång vid 15 och vaknade sen efter 16. Låg kvar där till kl sex då jag gick och mötte Fredrik för att åka hem till mamma o pappa för handbollsmatch och middag. Huvudvärken återkom, men dämpades av en alvedon,en halv THELIN'Ssemla och två koppar te =)

Hade tänkt att gå o träna idag men känne rmig fortfarande lite slut i huvet och halvt illamående från igår så jag fick hoppa det, kanske imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback