Home sweet home

Kom hem i förrgår och har redan hunnit med en hel del. Igår var det planeringsmöte i kyrkan, och sen åkte jag får att hänga med mamma till frissan och säga hejdå på hennes jobb, det var hennes sista dag! =)
Satt med henne hos frissan och åkte sedan till Kista, hejade på Lara, David och Soran på Rutan och sen började allvaret: köpa studentpresent! Hej och hå, det är inte det lättaste. Söta Pernilla tar studenten idag så var ju tvungen att hitta något tjusigt, och det gjorde vi. Just nu sitter väl hon i skolan och känner sig aningen bubblig och spänd, vilken härlig känsla!


Hittade detta på
Sannas blogg så måste väl göra det =)

En..

  1. nyare bild på dig själv
  2. gammal bild på dig själv
  3. bild på dig själv och dina närmaste
  4. bild på den du senast fick sms från
  5. ett ställe du saknar
  6. person du litar på till 100%
  7. du umgås med fortfarande som du känt längst tid
  8. som ljuger minst
  9. bild på dig själv som lyckligast
  10. bild på bästa minnet

1.   2.   3.  

4.   5.


6.   7  

8.  

9. None  10.


Jaha, ska man ta tag i att packa upp väskorna och sortera alla saker jag hade med mig? Verkar jobbigt... Och var ska jag ställa mina fina flaskor från Tyskland? Alltså måste jag även rensa i bokhyllan, för där skulle de kunna stå... Eller skaffa mig en lådda... Jobbigt, det får vi ta en annan dag.
Tänk vad skönt det är, det enda jag har planerat framöver är:
Idag 30 maj: Flöjt och Pernillas mottagning
Tisdag 3 juni: Fylla i tatuering och spela konsert
Torsdag 5 juni: Rebecka kommer hem, Markus och Niklas tar studenten
Lördag 7 juni: Inflyttningsfest hos Micha
Fredag 13 juni: Jobba på Ljusterö när Ökända spelar
Lördag - Söndag 14 &  15 juni: Eken cup

Men sen är det fullt med saker igen:
Måndag 16 juni - 23 juni: Konfirmandläger Rättvik
Sen är det konfirmation
Juli: Jobba på Ljusterö och ta körtkort
Augusti: Jobba och kanske åka till USA

Vad händer sen????????????

Fick underkänt på omtentan så det blir tenta igen i typ höst, så det är väl det enda plnaerade för hösten, tills jag får veta om jag kommer in nånstans.
Klarade iaf teoriprovet så det är ju något bra! =)

Läntar till landet




Kommentarer
Postat av: Hanna

hej, du borde komma ut och hälsa på på grinda, det är väl nära ljusterö? vi kunde slappa och ta ett glas vin på bryggan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback