Sorry

Vilket blogguppehåll jag har haft, och så mycket att skriva om!
Jag har:

- Jobbade på Skeppskrogen den 13 juni
- Spelat Eken Cup
- Varit på konfirmationsläger (som ledare) i Rättvik
- Jobbat på Skeppskrogen och varit på landet
- Sett Sex & the City - filmen
- Haft konfirmation för mina konfirmander (inkluderar två dagars repetitioner)
- Klippt mig
- Varit på Alex inflyttningsfest

Så --> jag ät helt slut! Och imorn drar jag ut till landet för att jobba igen...hjälp!

Men jag har samtidigt haft massa massa roligt såklart! Årets konfirmander var enna mysiga ena! (heter det så?) VI har, som dom sa i sin presentation, gjort allt från åkt rodel, bastat, dansat shottis och hoppat studsmatta. 

 
   

 
Rättviks kyrka sista kvällen



Sen kom jag ju hem till slut. Fick två mysiga kvällar med Fredrik och sen åkte jag ut till landet. Jobbade en dag och åkte hem nästa...

 "Nämen, en bananasplitt! Måste nog smaka"

 "Du skvallrar väl inte?"
 
"MUMS"

 
Foton: Hanna


Men den kvällen avslutades på rätt sätt: en god drink (min är den röda på bilden) och en bananasplitt!!!



Mamma och pappa kom och hämtade tillbaka oss till ön
men innan vi åkte fick pappa en öl och mamma ett litet glas vin =)

Kvällen efter var det tjejkväll med Hanna, Sara, Teres och Stina - vi skulle se Sex & the City - filmen!

Bild: http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_and_the_City:_The_Movie




Den var jättebra, hade verkligen längtat efter att se den så det var extra kul att kunna gå med massa roliga tjejer =)

Men sen började allvaret med konfirmationen, repetitioner både fredag och lördag och så var konfirmationen idag. Och hur duktiga var dom inte!
I fredags hann jag både klippa mig och få massage, vilken dag! Och igår var det inflyttningsfest hos Alex. Jag somnade dock nästan på Fredriks axel när vi åkte hem med bussen, jag är helt slut.Ska snart gå och lägga mig, för att gå upp och ta skärgårdsbåten imorn kl. 10. Men då får jag 2,5 timmars bara lugn, kan sitta antingen ute eller inne och läsa min bok och lyssna på musik - precis vad jag behöver!

Det var en liten uppdatering,fler bilder kommer när jag har mer tid...
Framtida planer:
 - Jobba nu i en vecka
 - Åka ner till Skåne på söndag för uppkörning på onsdagen
 - Jobba hela juli - så kom gärna ut till Skeppskrogen i Linanäs på Ljusterö och ät pizza hos mig och Hanna!

Glad sommar till alla!

Kommentarer
Postat av: sanna

Oh sex aand the city" - gryyyym!!!

Jag älskade den.

Jo Zara är duktig på det där med smycken.. klicka in på hennes sida och kika.

Postat av: zara

de går jätte bra att beställa :)

Kolla min blogg å maila sen zara[email protected]

hälsa mamma!

2008-06-29 @ 22:23:12
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Harry

MIchas inslyttningsfest då????? och tillhörande kladdkaka????

2008-07-05 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback