Kinderägg

Blev just väldigt besviken!
Hade köpt en låda kinderägg, pappa fyller år idag och han skulle få ett kinderägg på skoj, och då ville självklart jag att ALLA skulle få ett! På karongen står det: 1 av 3 (alltså= i ett av kinderäggen ska det finnas en Shrek-figur) med ett leende och stor nyfikenhet valde jag det högra ägget i lådan, kände på mig att det skulle innehålla en shrekfigur, men icke. Fick ett "varningsmonster"... Mamma valde det mittersta, fick en Smartbil... Brosan valde det vänstra, fick en krabba som inte gick att sätta ihop. Pappa fick det ägget som inte var i någon låda, fick en snurra...
VAR VAR SHREKFIGUREN?!

Jag, som älskar Shrek, blev grymt besviken och ska nu klaga! hahaha! Mest bara för att det står 1 av 3 men jag fick ingen!

Aja, Grattis lilla pappa!

image141

Är grymt besviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback