Nu var det över

Vilken dag det blev! Heeeeelt underbar! Kunde inte ha blivit bättre.
Så här såg min dag ut:


1. Champagnefrukost kl. 08.00 på Wembleyn bakom skolan.

image84image93

2. Fotografering 9.20

3. Skriva i allas mössor och äta av frukten elevrådet delade ut

image82

4. Gubblunchen.

image90image91
Jag höll tal. Var inte nervös men sen tittade jag på min darrande hand och då blev jag lite nervös.  Kom inte med bland de tre bästa men klassen tyckte det var bra och det är det som räknas!

5. Utspringet!!!

image95image96image97image98


6. Flaket!!!

image92image81
Pappa följde efter på moppen vilket var sjukt roligt!

7. Åka Hummer!

 image94image83
Lyckan var total, sket fullständigt i att jag kom för sent till mottagningen. Allt för Hummerresan!
Kort men underbar resa! (Londonviadukten - Slussen)

8. Mottagningen.

image87image88
Alla hade suttit och väntat i en timme men till slut kom jag! Hade jättekul. image89image86

9. Slutskivan.

image99
Dansade hela kvällen, från tolv till tre! Johanna var där och jag höll mitt löfte och bjöd henne på en cider efter att hon hade hållt sig nykter på vårt flak.
image100
Vår coola historielärare var DJ, men jag missade det =(

Tack för alla fina presenter och alla som kom dit och firade min dag, den kunde inte ha blivit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback