Efter en slö dag på jobbet

Började kl 17 å slutade 22, då jag och Yusef satte oss på färjan hemmåt. Från Ljusterö hem till mig (om man blir släppt i Mörby) tar det cirka 1,5 timmar..vilket är lite segt, men man får iaf komma hem. Imorn ska jag fixa en hel del, å göra en hel del kul =)
1. Ringa viktigt samtal
2. Shoppa me Fredrik
3. Repa me mina konfirmander i kyrkan
4. Äta middag me Fredrik

Låter som en toppendag =) Längtar redan..

Vill bada, mitt hår är nästan så smutsigt att jag inte ens vill lägga d på kudden...(men d e nog bara jag)
Ska kanske få bada snart å sen sova, är trött...
Var knappt nåt folk idag på jobbet, å det är väl förståeligt när det typ har regnat hela dagen och är torsdag, min fråga idag är: varför går man på restaurang på en torsdag? Förslag är välkomna, en av dagens anledningar var "sista dagen på semestern"... fler tips?
Tillslut degraderade jag mig själv till diskflicka då våran usla diskpojke inte gjorde något vettigt...Sen drack jag te å stod på verandan å prata me Hamid, Yusef å Pelle... O så blev klockan tio i tio å vi åkte till färjan å sen hem =)

Har massa pengar nu =) ska shoppa imorn!


image101
Jag saknar min Becka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback