Nu är det höst, nu flyttar Cissi hem från landet

Imorse var det dags att packa ihop det sista, diska det sista och damsuga för min sista gång, jag flyttar hem! Gick upp åtta för att hinna fixa allt, det var inte så mycke, eftersom jag tog med det mesta hem tills vi skulle till Holland, men ändå, vill ju att det ska se snyggt ut när mamma å pappa kommer dit på fredag. Jag kommer nog inte med, orkar inte åka dit på ett tag skulle jag tro.
Jobbade från 13-17 igår, sen åjkte jag över till fastlandet å satt i båten ca en halvtimme å väntade på Fredrik som skulle komma me bussen. När han ringde från bussen gick jag upp till bussen å satt där i en kvart... MEn vilken sötnos han är som orkar ta sig hela vägen ut till  mig för bara en kväll =)

Tänk, 2 veckor var han i Ayanapa och 10 dagar var jag i Holland (eller reste till Holland och var i Holland). Vi har lite att ta igen och i lördags fyllde han 25 och jag kunde inte vara där, för jag var tvungen att jobba =( Va värsta deppig under dagen när jag tänkte på det men jag ska gottgöra honom.
Nu har vi varit tillsammans i 3 månader, kunde aldrig ana att det var denna goa kille som gömde sig under det tuffa skalet! HAr haft nallen med mig på landet och hemma när jag inte kunnat vara med honom och lånade ut den när jag åkte till Holland.
Morgonen jag åkte till Holland var riktigt sorglig, grät nog i en timme efter att vi hade lämnat stan... och en timme innan vi skulle lämna stan. Men nu är jag hemma igen och ska vara med honom så mycke som jag bara kan!

Pappa kom och hämtade oss vid parkeringen imorse, så slapp jag åka med Busen över halva stan =)

Holland var supertrevligt, även om jag inte festa, till allas besvikelse... Jag hann aldrig träffa Kitty så det blidde inget tyvärr. Men en dag på stranden blidde det, och en dagsresa till Belgien och massa annat! Och i Belgien har de Ben&Jerrys glassbarer, upptäckte jag =)
image107
Snacka om lyx! Jag ocj Pontus tog två kulor var, skitdyrt men vadå,medan mamma å pappa drack öl, mums mums!

Nu är jag iaf hemma från landet och ska bli lite mer social då jag inte behöver tänka på att jag ska resa tillbaka, som tar 1,5 timmar...
Så om man vill fika med mig är det bara att slå en pling!

Älskar dig Fredrik, vilken tur det är att jag har dig
image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback