2012

Så var 2011 slut och vi har snubblat in i 2012. Vad detta året har för planer för mig ska bli spännande att se. Slutar plugga den 16 mars och efter detta vet jag inte vad som händer. Planen är först att åka och hälsa på Hanna i Puerto Rico som ett litet firande av ett avslut av plugget. Sen ska man väl jobba lite och söka "riktiga jobb"... hjälp! HAr upptäckt att jag behöver körkort för flera jobb jag kan söka (no surprise...) så blir väl att lägga lite fokus där, får dock ont i magen bara av att tänka på det, har inga bra erfarenheter av körskolor eller uppkörning...
Ska väl sammanfatta 2011 lite =)
Plugg plugg plugg...jobb jobb jobb... OCH RESOR!!!
Jag och Karin firade Valborg i lilla Tavelsjö utanför Umeå
En vecka i Grekland med älskling
En vecka i underbara Cape Cod med bror hos min gudfar med familj
5 dagar i Hong Kong med familjen
Annars låg fokus på att bli klar ed C-uppsatsen i Kriminologi för att påbörja en C-uppsats i Barn- och Ungdomsvetenskap.. Imorn är det opponeringar som gäller och den 17e påbörjar jag, för den här tiden, min sista kurs: att möta barn och unga i svåra livssituationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback