Fredag 11.11.11

Så kom dagen, den 11/11/11. Bara ett år kvar, sen år vi vänta lääänge på 01.01.01...
Men som jag sa innan tänkte jag visa lite bilder från vår fantastiska resa till Hong Kong =)
utsikten från Peters tak, första kvällen
På färjan över till Kowloon, där jag och bror senare bodde. Först bodde vi i området med det underbara namnet; Happy Valley! Mamma o pappa bodde kvar där men vi fick lämna vårt hotell pga att vi bara bokat för två nätter i hopp om att hitta nåt billigare - vilket vi gjorde!

var på hästkapplöppningsbanan en kväll - Täby galopp deluxe!

I HongKongpark - lillbror var tvungen att gå in...
I ett utkikstorn i HongKongpark, 150 trappsteg senare...

Utsikten från The Peak
Dags att välja middag...
HongKongs uteliv en torsdag!  
HongKongs Time's Square
TVn där vi bodde, den hade konkat ;)
Peters band spelade på en gammal rockklubb
Macau!!! Vann inte miljonen jag planerat me men...
Shoppingresultatet efter en vecka i HongKong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback