Ups and downs

Har inte bloggat på länge inser jag, har varit för mycket att tänka på och jag har varit hemma för lite för att fokusera på det.
På måndag åker jag och Fredrik till Skiathos, Grekland i en vecka =D ska bli så himla skönt att komma iväg och bara få tänka på oss och mig själv!
Samtidigt som jag packar inför det packar jag även inför att jag flyttar hem igen, i början på juni fick jag och Hanna veta att SSSB kommit på att hon inte är student, eller kårmedlem, och då beslutat att hon inte får bo kvar - vilket betyder att jag inte får bo kvar heller. Eftersom det är studenter som bor i SSSB får jag inte heller ta över Hannas kontrakt då jag tränger mig före i den oändliga kön då. Tidigare denna månad anmälde jag intresse på lägenheten men med mina futtiga 520 ködagar var jag inte i närheten till att få den. Har dock varit på flera visningar under vår och sommar:

1. Rinkeby, 2:a med balkong/uteplats. Pappa parkerade bredvid en uppbränd bil och man fick galler till balkongen så tackade nej...
2. Vällingby, studentetta mindre än min, var köplats 10 så fick den inte
3. Älta, 1,5:a med balkong, även plats 11 så fick den inte
4. Vårberg, 1:a med balkong, var precis i centrum och med lite otur hade två starka män kunnat klättra upp på balkongen så jaf tackade nej...

Så den 31 augusti flyttar jag hem till mamma, pappa, Pontus och katterna. Som tur var jar Fredrik flyttat till världens finaste 1,5:a i Alvik så jag har en tillflyktsort! =) Det är dock lite jobbigt att samtidigt som jag packar inför något underbart så måste jag packa inför detta tråkiga...

Anledningen till att jag börjar packa inför flytten beror på att jag och bror min förhoppnigsvis åker till Cape Cod den 12 augusti =D Ska hänga med min gudfar och familj och kanske besöka New York om vi åker den vägen.

Annars har jag jobbat hela juli och firade semestern med en öl på Strandvägskajen och sen middag med Fredrik, hans mamma o hennes kille på Godthem på Djurgården.
Har dock gjort massa kul på kvällar och helger så det har inte varit synd om mig.




Bjuder på en liten bild tagen med min fantastiska HTC!!!


Kommentarer
Postat av: Inger

Hej gullis! Ja det var precis i min smak! :D Hur mysigt som helst :))

Hoppas allt är bra med dig!

Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback