Nu är det över

PUST! För 3 timmar sen la jag tenta 2 av 2 på lådan så nu kan jag andas ut! Hade ju varit skönt att få sova ut efter detta men nej nej - jag ska till Ume - MED KARIN! =D Hon är redan där hos sin sweetiepie och imorn åker jag. Ska testa på att åka kommunalt till Arlanda...får se om jag orkar eller om jag blir lat och tar flygbussen efter att ha kollat SL.

Denna vecka har inte varit nådig, den ena tentan skulle in igår och eftersom vi var på landet i helgen blev det inte JÄTTEMYCKET gjort... men skrev ganska mycket på den tentan men den som skulle in idag hade jag bara gjort tankekartor på - det var ju såååå mycket skönare att sitta i solen! Lyckades t.o.m. bränna halva ryggen, men det var det värt!





I onsdags åkte jag o Sanna på tjejkryssning, och sjuk som jag var vaknade jag halv sju med världens huvudvärk - baksmälla + förlylning = sant! Dessutom ringer Sannas alarm mitt i allt och hon vaknar inte när jag puffar på henne: SANNA!!!! Stäng av ditt alarm!!! för Sanna har nämligen en iPhone med lösenord och då kan man inte stänga av...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback