Tänkte att jag skulle skriva något

Skolan är igång igen! Och det är inte alls lika hårt som kriminologin var, läraren känns mer som en gymnasielärare (på ont och gott). Än så länge är det inte så strukturerat men jag bryr mig inte, jag och Michaela måste göra klart examensarbetet så har saker ändå.

CSN är ju ett problem, får inget just nu... Men ska jobba så jag får pengar i oktober så jag kan betala hyran.. suck!

MEN! IMORN! Imorn åker jag, mamma, kusifinerna Camilla o Mabelin samt min kära moster till L O N D O N!!! En riktig tjejresa! Anita, min moster, fyllde 60 i lördags och då fick hon veta detta, vi har hållt det hemligt sen i januari...




Det var ju ett tag sen jag blogade men har inte orkat, samt har inte haft nåt att skriva om...
Men sommaren i korthet:
 Konfa 10 i Rättvik

 Midsommar i Skåne

 Anna var på besök o vi partade hela natten!

 nInger fyllde 25!

 19 juli förlovade vi oss

 Firade Hannas födelsedag på landet

 Gick på Allsången med min kära familj + systers familj

   Inger hade kräftskiva

 Anna lämnade oss för Skottland så det partade vi till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback