Oj vad länge sen det var jag bloggade

Fram till förra veckan har jag haft massa saker: hade c-uppsats samtidigt som första kursen i Barn- och Ungdomsvetenskap, andra kursen i BUV var sååå trist så orkade inte bry mig och jobbade massa istället och nu sätter tredje kursen igång: Ungdomar, sociala arenor och identitet - precis vad jag vill läsa om! Så nu kommer jag ha lite mer energi till plugg. Satt t.o.m. i skolan flera timmar innan vi började igår tillsammans med Michaela och skrev upp saker från första föreläsningen =)

Jobbar dock ganska mycket iom att jag inte har något studiebidrag och det har varit jobbigt, men nu nr jag har två jobb går det runt. Har dock aldrig haft så kärvt med pengar, nu har t.o.m. mamma börjat fråga om jag vill låna pengar. Vill inte låna OM jag kan klara mig själv, tycker att när man har flyttat hemifrån ska man klara sig så långt man kan själv. Men jag har världens bästa pojkvän: i fredags var vi på Retro med KArin, Alex och Martin och då vann han 600 på JackVegas maskinerna och jag fick, FICK!, 500. Världens bästa! "DU behöver dom bättre än mig" - älskar dig Fredrik (och inte bara för att jag fick pengarna =P

På lördag är det Halloweenfest och igår kom vi nog fram till vad vi ska klä ut oss till.....


Har gjort något roligt under denna tråkiga tid iaf:



Brorsans namn =) Han har mitt på bröstet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback