När man bara vill ligga under täcket...

... har jag som mest att göra!
1. Validitetsuppgift som ska in imorgon senast 16:00
2. Skriva intervjuguide
3. Intervju på onsdag
4. Lämna in PM för examensarbete senast fredag!
5. Paper på intervjun in den 8/3
6. Transkribera intervjun
OCH uppepå allt detta försöker jag flytta!
Men jag tar ett steg i taget, ska försöka få hjälp av far min att köra min säng redan i veckan och eftersom de lånar ut två stolar till mig behöver jag inte lägga pengar på det den här månaden.

Sov i lägenheten igår för första gången, dock på en luftmadrass än så länge. Fredrik höll mig sällskap och vi såg Kate&Leopold, kommer nog aldrig tröttna på den, efter typ 4e gången ;)

Så nu sitter jag med validitetsuppgiften, lyckades boka intervjun på 5 min och förhoppningsvis kan jag och Michaela sätta oss och börja skriva PMet imorn. Men jag måste skriva intervjuguiden också så vi får se...


Förra veckan hann jag i alla fall måla, såhär bor jag




Det här är typ min lgh, finns inte så mycket mer...



Var i Skåne i helgen, firade Adéle på fredagen, träffade mammas gamla kompis på dagen och åt middag hos Anna och hennes mamma på kvällen, sen packade jag ner mina sista saker och så åkte vi hem på söndan. Snabb visit men nu är hela jag hemflyttad! Är skönt, så slipper jag ha det hängande över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback