Kamerakabel och te

Trodde jag hade kamerakabeln i väskan, men den är nog fortfarande hos mor o far. Annars hade jag lagt upp bilder på mitt nya hem =)
Nu är jag i stort sett inflyttad, köpte duschdraperi, papperskorg till badrummet å ljus idag, så när jag sitter o pluggar är det jättemysigt! Dessutom lämnade Hanna kvar två jättefina lampor som jag tycker jättemycket om! Har ingen taklampa än så länge, så har en golvlampa o en bordslampa för tillfället.

Något jag älskar är te, köper alltid för mycke å det är ganska dyrt.. idag la jag drygt 80 spänn på lösviktste och det gör jag minst en gång i månaden. Till detta vill jag ofta ha fina burkar... Ingen bra kombo om man är fattig student...


Jag rekommenderar:

Bönor & Blad
Goji & Havtorn - grönt te, dricker jag i stort sett varje kväll. Ska vara 60°C varmt vatten och bara 1 tsk per kopp.
Studio 54 - fruktigt te som passar på morgonen
Bahamas - också fruktigt te
Rooibos Glamour - rött te med champagne

Från Tehuset vid Odenplan köper jag Mysiga Stunder, mitt absoluta favoritte! Det kan man dricka när man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback