En seg onsdag

51 frågor när du har tråkigt!
Snodd av
Pixie

1. Hur ser din drömkille ut? Det där med drömkillar finns nog inte, det är personligheten som räknas - vilken klyscha va?!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Imorse =)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Anna på Studentpalatset
4. Hur lång är du? 178
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Bröllopsfotografen - den var inte så bra som jag trodde...
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Ja precis"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, jag är ingen telefonpratarmänniska, förutom med min mamma...
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta =)
9. När såg du senast din mamma? Igår =)
10. Icke godkänt i något ämne? Nope, none!
11. Mvg i något? En hel del
12. När vaknade du idag? 07.15
13. Vilken är din favoritplats? Fermsholmen, mitt landställe =)
14. Vilken plats föredrar du minst? Det finns väl många, busshållplatsen, i väntan på  bussen?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? I ett förhållande med barn?
16. Hur stor är din säng? 120 cm.
17. Vad sover du i? Olika, beroende på hur kallt det är i mitt hem
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2, men det kommer fler, måste bara köpa dom ;)
19. Var har du bott/bor? Kungsholmen, Vasastan, Höör och Vasastan
20. Tycker du om kinamat? MUMS!!!
21. Tycker du om kaffe? Ja, men testar på att fasta kaffe nu, längtar till söndag, då är den över!!!
22. Vad dricker du helst till frukost? Te och juice
23. Kan du spela poker? Nej, har inget pokerface!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Eva i Skåne
25. Vill du ha barn? Ja, tänk om man hade en liten knodd?
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska o lite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet =)
29. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till mitt nya hem
30. Är du cool? Skulle jag onte påstå
31. Kan du rulla med tungan? Va?
32. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är väl roliga på sitt sätt
33. Vad har du för ringsignal? Salem al Fakir - Keep on walking
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Massa
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt USBminne
36. Kan du byta olja på bilen? I teorin...
37. Vilken var den senaste boken du läste? Förutom all kurslitteratur var det sista Twilightboken
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Hehe ;)
39. Dansar du i bilen? Ibland
40. När var du i kyrkan senast? Ett tag sen...
43. Har du någon tatuering? Mhm
44.  Tycker du om någon? Hihi, ja =) Min Fredrik!
45. Har du provat droger? Nej, verkar dumt
46. Röka eller snusa? Fest röka ibland kanske
47. Hur gammal är du? 22
48. Vad är ditt mobil nummer? Som att jag skulle skriva d här - ni som kan det vet
49. Vad ska du göra ikväll? Skriva, äta, läsa, skriva sova
50. Har du några syskon? Tre - två systrar o en bror!
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Kontantkort har jag slutat med sen länge



Imorn ska textanalysen in och jag hade kört fast igår, tills halv tio - SWOOPP! En halv sida hade blivit en o en halv! Så ska fortsätta ordbajsa nu!

Efter lördag får jag mitt liv tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback