Ännu en måndag

Som lite tidsördriv bjuder jag på denna, hittad hos http://pixieville.blogg.se/

Dagens vill ha: Sommarlov
Dagens klädsel: För tillfället mjukisar och linne
Dagens frisyr: Utsläppt än så länge
Dagens händelse: Skola, läsa...
Dagens planer: Läsa massa
Dagens saknad: Fredrik o kissemissarna
Dagens dummaste: Att jag fortfarande inte har köpt nåt duschdraperi
Dagens sjuka: Tjejen i klassen som inte kommer för hon har kräksjukan
Dagens drog: Ingen än så länge, eftersom Kaffefastan fortfarande är aktuell...
Dagens roligaste: Om 2 månader har jag o älskling varit tillsammans i 3 år!
Dagens favorit: Att jag äntligen får ladda min iPodTouch!
Dagens köp: Duschdraperi?
Dagens godis: Inget godis på måndagar jue!
Dagens humör: trött...
Dagens ord: ska man ha ett sånt?
Dagens låt: Veckans låt: Underbart me Kalle Moréus o Orsas spelmän
Dagens vill ha #2: Vill ha omtentan gjord

Helgen var trevlig

Lördag: Åkte och satt på isen i Vinterviken med Karin, Martin, Lina, Stefan o Manne. Sen åkte jag till Sanna o hennes galna släkt å såg på melodifestivalen! Kvällen avlsutades med ett parti Stockholmsspelet - me love!!!

Söndag: Bror åkte tillbaka till Karlskrona och vi flyttade min säng och ALLA mina skor. Galer många! Börjar tro att skor kan föröka sig själv.. Mamma skulle packa upp en kasse så för tillfället står mina kartonger m skor i mitt badrum, den ni! Sen blev det middag hos mor o far innan jag åkte hem till mig och jag o Fredrik såg Prinsessan o Grodan! Åh vad jag älskade den! Den är som dom gamla Disneyfilmerna! Sång, bra tecknat och bra handling! Åh, den ska jag se igen snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback