Taktil massage = farligt!

I lördags firade massagestudion i vårt hus 25 år med att bjuda på prova-på-behandlingar, jag valde taktil massage. Efter en stresseig och fylld vecka verkade det som en grym idé!
Stress + massage + säkerligen massa bakterier i kroppen = förkyld så in i baljan!
I måndags började det med halsont, igår kunde jag knappt prata och idag känner jag mig helt bombad! Laddar varje morgon med C-vitamin, salvia/timjans-te, Kan Jang och massa te - då mår jag okej sådär mitt på dagen, men framåt kvällen kommer allt tillbaka... Så nu sitter jag här och ser på Greys och dricker glögg och snörvlar.

Idag beslutade vi att vi lägger ner projektet Ungdomsgård på Kungsholmen, det kommer bara två killar, samma killar, var och varannan gång och det är inte direkt rätt att använda massa pengar till det...






Min underbara fästman har gjort världens gulligaste julkalender till mig: bakom varje lucka står något gulligt. Idag stod det om när vi träffades för första gången =)


Kommentarer
Postat av: Mette

Hej hej!



Ja , jag vet... fick det hemskickat från dansukker förut men har inte testat det.



Är enkelt med gelatinblad också tycker jag, samt att det inte innehåller en massa tillsatser.

Postat av: inger

Va söta ni är! =D Ja jag gör designen själv...ett jäkla pyssel, men det brukar bli bra i slutet =)

Kraaam

2011-03-12 @ 12:46:28
URL: http://ingerandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback