Jag börjar komma i fas

Nu börjar jag komma in i vardagen igen: idag var det föreläsning, tvättstuga och Core på kvällen. En vanlig måndag! Yes! Har längtat efter en VANLIG DAG!
Igår kom vi hem efter en 6 timmar lång biltur, stannade bara en gång, på Max, för att äta. Sen sov jag i en o en halvtimme - brukar aldrig kunna sova i bilen = tecken på att jag har varit väldigt trött. Idag sov jag till halv tio och gick ner i tvättstugan efter frukosten. Sen bjöd hyresvärd Anna in mig på kaffe =)

Ett av monstrena under mitt hus måste ha dött, Anna har konfirmerat att stanken i damsugsskåpet är död gnagare... Det är en himla tur att det är jag och inte nån kinkig person som bor här, jag överlever! Det luktar inte så mycket i huset eftersom skåpet är inne i duschrummet, så det är TVÅ dörrar mellan mig och stanken!

Sitter och ser på Roast på Berns och ska gå och lägga mig så fort det är slut, är fortfarande trött, har inte sovit ikapp än. Fredag: gick å la mig typ 02, upp 08... Lördag: sova halv 2, upp halv 8... Söndag: sova 12, upp halv tio - det blir alltså bättre!


Saknar min lilla Sessa... Här ligger hon och håller mig sällskap när ja spelar Sims 3 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback