Ensam i stugan

Nu har livet återgått till det normala, jag sitter ensam i stugan och går i skolan som vanligt (fast nu har vi en o en halv veckas tentaplugg) och jag och Adéle tränar flera dagar i veckan. Det känns skönt att allt är tillbaka till sin ordning, men det är tråkigt att komma hem till en tom stuga, varken Hanna eller Fredrik är kvar =( I måndags var det värst att komma hem till en tom stuga, saknade Fredrik då. Kändes lite som att vi inte hann ses så mycket som jag hade velat när han var här, hade velat bara vara vi två lite mer, men det blir ju inte alltid som man tänkt.
Jag kan ju dock inte säga emot att helgen var jättemysig. På fredagskvällen åt vi middag med min kära hyresvärd Anna, Adéles mamma, och det var jättekul, mycket skratt och god mat och en del alkohol =) Sen fortsatte vi hos Björn där jag vann i SingStar över honom - jag är sååå stolt! - tills vi stupade i säng.

På lördagen lämnad ejag och Adéle grabbarna, Glenn dök även upp, och gick ner till min stuga för att se på Sex and the City och mysa. På vägen var vi på blomsteraffären och jag köpte en jättefin "blomljusstake" och sen sat vi i soffan och snackade skit, åt hamburgare från Statoil och såg på SATC =)



Nu är det dags att börja tentaplugga igen, suck, och inför den här tentan känner jag mig inte lika säker som till förra, den här delkursen var så mycket flummigare än den andra så man vet inte riktigt vad man ska fokusera på. Får kolla på de gamla tentorna så kanske jag får lite hum om vad de vill ha.

Såhär kommer min vecka se ut, men böckerna kommer varvas...


Tänkte visa lite bilder från när jag var i Stockholm:

Jag och älskling var på inflyttningfest hos Stefan, skönt att träffa lite välbekant folk =)


En levande kluscha ;)


Men se vad söt hon är!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback