En sån underbar dag!

Solen har strålat hela vägen till och från Lund och jag klarade min tenta! Adéle tyckte att jag var lite tokig som åkte in till Lund för endast en timmes skola, men jag är lite tokig också... Sen ringde de från Ringsjö Värdshus - jag ska jobba på söndag =) Så fick skippa brunchjobbet på nationen, pengar är viktigare.. Får dessutom min lön från sist jag jobbade på värdshuset imorn - lycka!!!
Har firat med en av de 130 bullar som jag och Adéle bakade igår =)
Hade en riktigt bra dag igår med, jag och Adéle var ute och sprang vid halv åtta, sen åt vi frukost och efter det bakade vi ca 130 bullar!!! Jag åt alldeles för mycket deg, men vad ska man göra när det ligger 8 degklumpar framför en?

Min proffskavlare!


Första plåten, av 4, i ugnen!

Sen pluggade vi, okej, jag pluggade inte sååå bra, men boken är så filosofisk att den inte får grepp om mig. Senare dök Björn upp och vi åt mousakka och äppelpaj till efterrätt. Fick även sällskap av Adéles mor och tillslut dök Elin upp och tog med sig resten av pajen in till huset.
Under kvällen fick jag, citerar Björn:
Jag fick ett anfall, som ledde till ett infall och ett infall!
Detta blev utfallet, anfallet var på att mina smycken bara låg i en hög i en burk och infallet var att sortera allt detta! Se vad fint!



Imorn är det fest fest fest!!! Novischfesten på nationen!!! Har sett fram emot detta länge och det ska bli superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback