Djävulen bär Prada

Citat: "shit shit shit shit!!!"
Så känner jag just nu fast skulle vilja byta ut ordet SHIT mot F*CK!!! Hatar skolan nu, har för mycket att tänka på och så fick jag tillbaka resultatet på vår komplettering - som kändes bra när jag skickade in den - och får veta att jag inte klarade den! Börjar, på allvar, nästan gråta...Hade behövt min Hanna här nu, eller Fredrik ='( Men eftersom jag ska upp så tidigt kan vi inte ses =( men var hos honom efter skolan =) 2 år imorn babe!

Nu ska jag nog dränka mina sorger i...jag vet inte, vad kan hjälpa nu??? Vill inte ens ha choklad, inte godis, har inget vin (oj vad hemskt det lät, inte sörja i vin!) Kanske ska gå ut och springa, fast jag vill inte....

http://traningslara.se/blogg/wp-content/uploads/2009/02/jogga.jpg

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håll ut, Cissi! Det kommer bli bra snart och du är skitduktig :)

Grattis på 2 årsdagen!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback