Shopping i Täby

Min gudfars dotter, som bor i Aspen, Colorado, är just nu på besök i Stockholm =) bestämde oss för att ses och shoppa i Täby Centrum, eftersom jag älskar Täby... Det vart en lyckad shoppingrunda, Hannah är riktigt duktig på det här med shopping =)
Jag var inte heller så pjåkig, köpte en blus som jag och Elisavet tittade på för ett tag sen, kände att jag förtjänade det efter allt.. Borde plugga, men det tar emot...

har fått en ny Starbucksmugg!!! Och man kan sätta in sina egna foton i den - ska fixa så fort som möjligt så alla får se!


Ikväll blir det mysmiddag med mannen min och sen ska jag försöka få med honom till RoQ och klå honom i biljard!

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad fin blus! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback