Metod 2

Nu har jag börjat få grepp om vår nya kurs, Metod 2, och Anna hade sett till att jag hamnade i hennes o Joannas grupp så det blir nog ett kul grupparbete =)
Idag och igår jobbade vi med ett jättekrångligt program: SPss som är ett statistikprogram för typ samhällsvetare. Men nu börjar jag få grepp om det!
Igår var jag dessutom hos doktorn för att kolla min axel som har gjort svinigt ont sen förra onsdagen. Det visade sig att jag hade en inflammation i axeln så har fått lite piller - vi gillar piller! - som gör att det inte gör ont, men jag har blivit jättesvag i min högra arm istället... Så bara jag ska lyfta armen är det jobbigt! haha!


Sitter och har ätit lunch och ser på en gammal film - Brisby och Nims äventyr - har inte sett den på massa år!
Att rekommendera om ni hitter den - den är dock från 1982. Vi har den inspelad och då får man se all rolig reklam som fanns just då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback