Jag ska bli privatlärare!

Och jag tar betalt i vin!
Sanna skickade mig ett hjälpsms ikväll om hennes dumma Samhällsuppgift - och jag ska hjälpa henne - vi tar fajten mot läraren!!! Skämt åsido.. men jag samlade ihop mina kriminologiböcker och gör mig redo för en pluggkväll hos paret Tegström/Janebjer! Brottsliget i Stockholm det är min grej!

Annars har den nya kursen börjat med feminism... jag är inte feminist, det kan jag inte säga att jag är. Tydligen var inte så många tjejer i klassen heller det, en liten grupp som föreläsaren sa. Jag har nog stött på fel sorts feminister för att "vilja" vara det.  Jag ser inte kvinnan som ett offer, jag ser oss som starka!
Förhoppningsvis ska jag bli lite "feministupplyst", men jag kommer aldrig se kvinnan som ett offer!

Jag har ett sånt här fint smycke, ska nog bli bättre på att använda det...

www2.vansterpartiet.se/sala/art_detalj.asp?ID=287

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jag vet om feminism är det att man vill att både könen ska ha lika rättigheter...inte utlysa någon som offer, men håller med om att det porträtteras så. Jag är själv feminist och anser att kinnor är krigare! ;-)

2009-04-01 @ 21:33:09
Postat av: Marika

Vad jag vet om feminism är det att man vill att både könen ska ha lika rättigheter...inte utlysa någon som offer, men håller med om att det porträtteras så. Jag är själv feminist och anser att kinnor är krigare! ;-)

Postat av: Anonym

Vad jag vet om feminism är det att man vill att både könen ska ha lika rättigheter...inte utlysa någon som offer, men håller med om att det porträtteras så. Jag är själv feminist och anser att kinnor är krigare! ;-)

2009-04-01 @ 21:35:16
URL: http://talkative.blogg.se/
Postat av: Marika

Vad jag vet om feminism är det att man vill att både könen ska ha lika rättigheter...inte utlysa någon som offer, men håller med om att det porträtteras så. Jag är själv feminist och anser att kinnor är krigare! ;-)

2009-04-01 @ 21:35:50
URL: http://talkative.blogg.se/
Postat av: Marika

Vad jag vet om feminism är det att man vill att både könen ska ha lika rättigheter...inte utlysa någon som offer, men håller med om att det porträtteras så. Jag är själv feminist och anser att kinnor är krigare! ;-)

2009-04-01 @ 21:37:05
URL: http://talkative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback