Åre med Botkyrka Boysen

Har varit hemma sedan torsdagskväll men har varit sjukligt trött och under första skiddagen i Åre lyckades jag ramla flera gånger och då måste jag ha slagit i axeln för i onsdags visste jag inte vad jag skulle göra - det gjorde så j*vla ont!  Så sen dess har jag levt på Alvedon och Ipren - och i vanliga fall är jag sådan att jag hatar att äta piller, men annars hade jag nog gått och lagt mig och gråtit hela dagen. Dessutom var vår buss i Åre med om en olycka - OROA ER INTE - där den blev påkörd bakifrån när den skulle svänga. Jag var inte på för jag åkte kvällsåkning men det var några på bussen som fick nacksmärtor och då ville jag inte klaga, jag funkar så. De hade ju varit med om nåt traumatiskt och jag hade bara antagligen ramlat, så jag sa inget förrän det gjorde så ont att jag inte ens kunde äta min frukost. Det är tur att vi har en sån underbar präst i min församling Aron frågade om jag inte skulle till sjukstugan men vi skulle ha ledarskola där vi bodde så jag kunde inte åka in till stan. 

Det var en stor skillnad från förra året då vi bodde precis vid Åre Torg, men i år bodde vi på Danielsgården i Edsåsdalen som var en bra bit från Åre. Vi hade ju bussen som skjutsade oss fram och tillbaka, men man kunde ju inte gå till Ica eller sånt lika lätt då vi åkte skidor hela dagarna när vi väl var i Åre.

Jag i backen
Hej och välkomna till Danielsgården!

Så jag valde att stanna kvar och tog lite piller då och då under dagen. Vi hade det riktigt mysigt vi tjejer, Jag och Helena har tre tjejer i vår ledarskola och vi hade en mysig dag med lagom mycket övningar och mycket kaffe och te och godis =)
Vi tog även en promenad in till Edsåsdalen för att komma ut ur huset lite grand.


Anna och Bea på Sparken


På tisdagskvällen gjorde vi något riktigt spännande, vi var nämligen på isgrottsvandring och jag gjorde nåt jag inte skulle klara: jag gick ner i en liten liiten grotta!


Jag i isgrottan


Och det var så värt det, se vilka häftiga istappar det är!
Onsdagskvällen avr vår sista kväll och den avslutade vi med tårtbakstävling där deg började med att man auktionerade ut allt man skulle behöva. Snacka om K A O S !!! Varje grupp fick pengar och sen satte kaoset igång. Men kul var det! Dock blev vårt lags tårta tyyp diskad då vi blev anklagade för att ha snott ingridienser - men precis som Botkyrka Boysen hade vi dealat till oss dom ;-)



Kvällsåkning i VM:8an

Under de här dagarna jag har varit hemma har jag försökt sova ut, men eftersom jag har gått upp halv åtta hela veckan ås vaknar jag typ halv nio varje dag, förutom idag, men vi var ute till ca halv 2 igår så kan bero på det. Jag och Fredrik var på Mamas o Tapas med hans kompis Johan och hans tjej Astrid. Efter middagen åkte vi till RoQ där det slutade med att jag och Fredrik vann i bäst av 5 biljarden! YES!
Hoppade över föreläsningen i fredags för att sova ut, så måste börja plugga snart! ÅÅÅÅHHHH orkar inte!!!

Kommentarer
Postat av: SannaPanna

Hej gumman!

Förlåt förlåt förlåt att jag inte hört av mig!

Det är så jävla mkt nu bara.



Hur var Åre?

Självklart ska vi ses.

Kan du inte komma hit nån kväll, så kan vi dricka vin? :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback