Shop shop shop!

Mamma kom förbi mig när jag skulle börja dra mig hemåt, så jag fick hjälp med att bära stolen jag hade kvar sen min middag i lördags, samt Stockholmsspelet och annar krafs. Meningen var att vi skulle åka hem så vi skulle slippa bära stolen och kassarna men det gick inte så bra... Jag kom på att de hade 2 små paket flingor för 10 kronor på Daglivs och mamma skulle köpa nån slags matgrej så vi gick av bussen vid Västermalmsgallerian för att GÅ IGENOM den. Det där med att GÅ IGENOM slutade med en sväng in på MQ där jag köpte en väst och mamma kjol och tröja. När vi fortsatte ner mot Daglivs råkade stolen draaa mig in på Tessie där jag köpte ett fint linne =)
VARNING!!!   REOR ÄR FARLIGA!!!  VARNING!!!


I Lördags kom Sanna och hennes Fredrik på middag och sen spelade vi Stockholmsspelet, där männen tyvärr vann med 20 credd =(


Sanna visade sina matteböcker


Plugga lite såhär en lördag


Älskling


Jag och Fredrik (foto: Sanna)


Sanna och Fredrik (Foto:Sanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback