Och efter jul kommer nyår

Numera är inte mitt mobila internet gratis så då får jag sitta med den segaste datorn i världen hemma hos mamma o pappa, vilket gör att jag inte bloggar, eller är inne på internet, speciellt ofta... När jag flyttar hit igen den 12e så kommer det återgå till det normala, men då har jag även en tenta att skriva, så först efter den 16e kan jag sitta å surfa hur länge jag vill!

I alla fall, det har varit nyår, och detta firade jag i förorterna! Haha! Jag var nämligen ute i Farsta hos Simon o Karro där vi lagade trerätters, sjöng Singstar o spelade Guitar Hero hela kvällen =) passar mig perfekt! Detta inkluderade såklart ett hejdundrandes nyårsfirande också!
 
Tjejbordet


Emelie o Karro


Trion!


Tessie o Hannes


Älskar den här bilden på Simon





Så gott nytt fortsatt 2009 till er alla!!!




Efter nyår har jag försökt plugga så mycket jag kunnat/hunnit - men det har väl inte varit det som varit den största prioriteringen...Hanna drog dock med mig till deras JÄTTEKALLA sektionslokal på KTH och där satt vi från lite efter tio, men jag gick vid halv tre-tre. Hade fått förslag på ett ställe jag kunde lämna cv på, men var inget för mig, så åkte och lämnade ett på Daglivs istället.
Sen har vi haft massa middagar så har åkt fram o tillbaka till mamma o pappa, men jag o Fredrik sov här i lördags då han o hans mamma o hennes kille var här på middag. Skönt att slippa åka hem vid tolv...

Fredrik vann 1300 på en JackVegas maskin här för några dagar sen så imorn ska vi ut och äta upp de pengarna på Caliente vid St. Eriksplan =D Ska bli gott, tapas är ju sååå mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback