Jag ska till Åre!

Igår träffades jag mina kyrkvänner Micha o Alex, vi åt lite hos Micha innan vi åkte på mässan som började halv sju. Efteråt var vi tvungna att prata med Aron, "vår" präst, och han frågade om vi inte skulle följa med till Åre. Hm... tänkte jag - pris?
Jo: betald resa och liftkort och kanske rabatt på skidhyra - i FEM dagar!!!
Visst, ingen av Micha eller Alex kunde, så det blir jag, aron, Helena och mina gamla konfirmander - varav en del ska ha ledarskola som jag kanske kan hjälpa till lite med. Annars blir det fyra-fem dagar i backen utan att behöva tänka på något annat! Har min tenta den 20e och åker den 21a så det ska bli helt underbart!

Akta er - skidboven is back!
Haha, jag i Åre förra året, bjuder på denna bild ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback