Att blogga på Stadsbiblioteket del 4, eftermiddagen

Jag tog en paus mellan kl 15 och 16 för att gå ut med Hector, men sen kom jag tillbaka, med påfyllning av förnödenheter! Köpte en hasselnötslatte på Wayne's och naturgodis + äpplen på Konsum, men jag glömde fylla på mitt vatten =( har t.o.m lagt lime i flaskan, så det var så gott att jag drack upp det på förmiddagen
(ledde dock till att jag var tvungen att gå på toa två ggr idag - OCH jag fick betala båda gångerna!)
Nu har jag läst igenom mina svar och jag skulle vilja säga att jag ät ganska nöjd med vad jag har fått ihop! Är inte riktigt nöjd med mitt svar på trean, men det löser väl sig, måste inte lämna in det för ens kl 17 imorn, jippie! Nu är jag trött och ska väl snart åka hem, men känns som att jag borde göra mer - snacka om velpelle!


20 månader idag älskling =)


Anna kommer till Stockholm imorn!!!


...och min syster med familj (+två schäfervalpar!) !!!

(http://www.kennelquais.com/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback