Att blogga på stadsbiblioteket del 2

Japp, I'm back! Kan verkligen inte konsentrera mig hemma så har förflyttat mig hit =) Igår satt jag på Kungliga Biblioteket i Humlegården men där får man inte ha nåt att äta med sig så jag gav upp det idag. Igår hade jag ätit lunch där med mamma så kunde lika gärna sitta kvar, mamma jobbar i närheten så vi möttes och gick hem tillsammans sen. Sitter med ännu en tenta, denna gången är det fem frågor som ska besvaras och jag hade ingen aning om att de kunde vara såhär knepiga och jobbiga! Visst att de skulle vara kluriga o lite knepiga men inte såhär svåra! Kan knappt ens hitta det som rör frågorna i mina 4 böcker, 2 häften och min anteckningsbok... Men har samlat ihop det jag har hittat i mitt block och ska väl försöka ge mig på första frågan snart, men det tar emot. Har suttit här sen 12.30 nu så kaffet är slut sen länge, även kexchokladen och den torkadefrukt/nötmixen som Fredrik kom med, har ätit upp min goda bulgursallad. det som återstår är lite grön guanabana/pinapple-Festis. Om jag inte hade varit så fattig hade jag gått och satt mig på Café Noco, men det får vänta, nu är vi ekonomiska.
Förra veckan var det svårt att plugga, de visade nämligen maraton av Veronica Mars måndag-söndag varav måndag-fredag innehåll avsnitt mellan 10:00-ca15:30 och eftersom det är min absoluta favoritserie kunde jag inte hålla mig borta..
Säsong 1       
Säsong 2    
Säsong 3  



På lördag åker Hanna, kommer sakna henne så sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman!

Javisst, jag har blivit en pluggis :)

Men matte b är väldigt svårt.

Jag tror att jag kommer att förstå mer när jag får mer hjälp.En kompis till familjen är mattelärare, så jag ska till henne och hon ska få förklara i min takt.

Så nu måste jag fixa det här så jag kommer in på min skola till hösten :)



Ja, jag fick det, men hann inte svara innan jag slocknade i soffan :)

Det låter jättemysigt.

Är det fler som kommer eller bara vi?

Jag ska bara dubbelkolla med mannen, men tror inte att det är några problem.

Är det i din lya, eller är det hos mor och far?

hursomhelst kommer vi gärna :D



Haha, ja. Vi såg så små ut.

=)

Puss!

Postat av: Sanna

Det låter supermysigt :D

Jag pratar med karl ikväll och hör av mig.

Puss

2009-01-14 @ 14:36:21
URL: http://sannalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback