De sköt upp realesen!

De sköt upp realesen för Sims 3 - till 4 JUNI!!!
Jag som hade sett fram emot att fira den avklarade tentan med att spela Sims 3 hela natten - ja jag e nörd (men inte mkt värre än de som spelar WoW!) men när bror min kom hem från Game, jag trodde han skämtade, berättade han att EA Games tydligen vill MARKNADSFÖRA spelet mer! Det är klart för försäljning MEN de torr inte att tillräckligt många känner till det GGAAAHHH! Jag vet ju att det finns, duger inte jag! Haha!

Nä, snart ska jag iväg till skolan för tentamen i Brottslighet utifrån ett individuellt och strukturellt perspektiv - håll tummarna! Sen blir det konsert med mamma ikväll och imorn 8.15 rullar vi mot Åre!

Måste skicka mina hejarop till SAAB - gå inte i konkurs!
Sen ska jag lägga in en kommentar om P3s program om HBT personer och att det ska/ska inte finnas regnbågsdagis,regnbågsvårdcentraler och regnbågsäldreboende. Det är väl bra med alternativ men tror inte det kommer behövas om några år, acceptansen ökar för varje dag och år som går!
http://www.sr.se/sida/Artikel.aspx?artikel=2647652&ProgramID=3184#srComments - Regnbågsdagis - ökad tolerans eller större klyftor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback