Att blogga på Stadsbiblioteket del 5

Imorn ska kompletteringen in, och ingen mailing den här gången heller så det är bara att ta bussen till skolan, vara där senast kl 16 och GILLA LÄGET!
Tror jag har f¨tt grepp om det nu, det går framåt =) Sen fick jag prata med min Hanna på msn och då blir man ju alltid glad!

 Vi i Åre på väg ut för fest!


Ska få bo hos mig hela veckan, så nu ska handla god middag - mamma och pappa har ju förbjudit pulvermos hemma så jag tror jag vet vad jag ska äta ;-) De har dessutom extrapris på mitt ICA - 10 spänn för 6 portioner! Mums fillibaba! Japp, jag är konstig som älskar pulvermos men sån är jag! Sen kan jag störa er hårdrockare lite också med att säga att jag har blivit Nickelback-frälst! Ha! På mitt Spotify är det Nickelback, Takida, Creed, Alanis Morisette och Sonja Aldén som spelas flitigt, och en hel del Disney och Mamma Mia såklart! Älskar mitt Spotify, hur skulle jag klara mig utan det?!

Åre på lördag!!!

 
Se upp i backen tio hål i nacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback