4 timmar senare

Nu har jag pluggat i stort sett sen jag kom hem från skolan ungefär vid fem, med lite uppehåll för mat/godis/snacks. Sen har jag spelat dataspel, fixat m Spotify, målat naglarna och alldeles nyss tog jag ett bad.. Försöker jag slippa undan pluggandet tro? NÄHÄ?!
Har en komplettering på en gammal tenta som måste in senast tisdag, men har ju en tenta nästa fredag så måste ju göra båda sakerna samtidigt...tyvärr är det inte samma böcker. Det visade sig att jag hade läst för lite i den engelska boken sist så nu får jag ta igen det - har bara mej själv att skylla.
Det jag har kommit fram till det jag läst de senaste timmarna är: Fängelse har liten effekt på återfallen - som att det var en nyhet...Försök slippa undan brottets bana.

Pratade med studievägledaren idag och jag ska söka nog söka sociologi till hösten, förhoppningsvis blir det en termin i Lund =) A dream come true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback