På äventyr i förorterna!

Idag har jag varit duktig: gick upp när Fredrik gick till skolan - halv nio - såg på Nyheterna o sen gick jag ner och la i lite tvätt. När jag var uppe åt jag frukost och efter det tvättade jag fönstrena =) Nu kan man dra upp persiennerna utan att skämmas!  Nästa duktiga sak var att ringa och skälla på Comviq som ville ta betalt för nåt "Music Unlimited" som jag ALDRIG har använt - FY PÅ ER COMVIQ!!!
Hann t.o.m plugga lite och dricka kaffe innan jag promenerade till skolan för en intressant föreläsning om genus och våld - genus är intressantare än man tror!

Väl hemma, efter att ha promenerat igen - hann jag plugga lite till innan jag åkte på ett besök ute på röda linjen. På vägen tillbaka gick jag av i Aspudden för att kolla in 4H-gården jag var i när jag var liten =) Nostalgitripp here we go!
Letade dessutom stans äldsta tatuerarstudio och kikade in där. Pappas gamla kompis HAR jobbat där så ville ju kolla. Har ju en idé om en tatoo och vill kolla ställen. Än så länge har vi:
East Street (där jag har piercat och tatuerat mig), Swahili Bob (där jag piercade örat) och nu FlashFighters i Aspudden. Får se hur och var det blir, men Aspudden kändes bra, och så var det tjejer som var tatuerare! Me like! sen får vi ju se prisskillnaderna och så...

Nu sitter jag på Fridhemsplan och har skippat "bildfrågan" på Så ska det låta (men jag har 5 poäng än så länge haha!)
Imorn bär det av till paradiset Graninge på Ledarläger - sista steget för mina småledare! Mys mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback