Efter två veckors helvete kunde det ju bara bli bättre

De senaste två veckorna har varit ett rent helvete, mycket skola, en del andra saker osv. Så den här veckan kunde ju bara bli bättre än dom! Och det har varit bättre än bra. Igår var jag barnvakt och fick gå till parken och leka för att sen gå hem med två gulliga barn som var supersnälla hela tiden!
Sen efter det satte jag mig på pendeln till Huddinge för att hjälpa Sanna, och hon hade rätt, vilka skituppgifter! Det var INTE samhälle A frågor! Våra professorer har skrivit kapitlet i Lag&Rätt i hennes bok så jag fattade vad som stod men hade nog inte gjort det om jag inte pluggat ganska mycket lag&rätt samt kriminalpoilitik, brottslighet gällande individ o struktur och massa kriminologi! Nä, dålig stil Komvux!
Fick god korvstroganoff, kaffe, wienerbröd, cider och öl! Jag ska nog hjälpa dig lite oftare Sanna ;-)

Jag och Sanna på Sunday at Sea med Don

Idag är jag ledig och jag och Fredrik väcktes av att någon, antagligen som söker mamma lr pappa, ringde vid halv tio...men då hade vi tid att ligga kvar och kramas innan Fredrik skulle till skolan =) Vi har inte haft så mycket tid eftersom jag haft så mycket så nu måste vi ta igen! =) Firar två (!!!) år i maj och snackade med Sanna om våra kryssningsplaner - skulle vara toppen att komma iväg lite!
 
Älskar dig så mycket!

Har redan hunnit läsa ett kapitel i min bok - när man är inspirerad och inte stressad läser man fortare, tänker på vad som står och är intresserad! Ska ta det sista kapitet inför nästa veckas GX efter att jag har badat =)

Sen ska jag nog gå ut och köpa en ny väska som jag har spanat in....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback