Att blogga på Stadsbiblioteket del 7, 2,25 timmar till inlämning

Har hittat min favoritlåt för tillfället:


Nu är min hemtenta hos mamma för rättning, har inget rättstavningsprogram på min dator (eller jo, men inte för svenska...)

Kom till bibblan idag vid halv nio,trodde de öppnade 8 men ICKE! De öppnar 9, vilket resulterade i att jag fick sätta mig på en bänk utanför med min kaffe, frukost, dator... Hann iaf läsa igenom min tenta, och så startar de iaf internet på bibblan kl 8 så mitt trådlösa fick tag på det utanför och kunde alltså lyssna på Spotify och min nya favvolåt med R.Kelly. Jag gissar att det är Obama som pratar i början vilket ger en extra touch på låten.

Om snart 1,5 timmar ska man senast maila in tentan så väntar bara på att få tillbaka den från mamma.
Har ordbajsat lite, så är uppe i 4,5 sidor, max är 5 - woho! Igår fastnade jag vid 3 sidor så detta är ju topp topp topppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback