Jasså är det lördag idag?

Ja det är ju det.. Jag och Fredrik skulle gått på fest hos hans kpmpis tjej men så har han blivit sjuk min lille älskling så det blidde inget. Istället ska jag snart traska över gatan och vara barnvakt åt pappas kompis barn. Jag ska inte göra så mycket barnvaktning, det blir nämligen lite American style, jag ska komma dit när barnen har gått och lagt sig och föräldrarna ska få gå ut och äta. Men inte ska jag få titta på nån tv inte, nope, jag ska plugga plugga plugga... Är så less på detta nu (okej, kanske inte så less, jag har gått i skolan 2 veckor...) men ska göra en gruppexamination till på måndag och jag vet ju inte ens hur en sån ska se ut! Visst vi har fått en mall, men jag skulle gärna vilja att nån satt med mig och sa att "nej inte sådär men sådär" eller, " ja det var ju ett bra sätt att se på det".
Lyckades inte med tentan förra veckan heller, känns inte som att juridik är min grej längre... men så får jag tänka att detta var typ allt man läser på hela juridikutbildningen på två månader i små delar! Så jag ger inte upp, men lite neggo blir man ju som jag sa till Fredrik.

Tog en provgång i mina nya skor igår och jag ger mig själv godkänt. De är 9 cm höga med ganska smal klack så måste övas faktiskt,vill inte bli en sån där som har höga skor och ser ut som en apa när hon går i dom. Dom är ju så snygga och vill inte förstöra deras utseende med att jag inte kan gå i dom. För 349 kr är det ett bra par att lära sig i.

Saknar mina Skånevänner, har tänkt på dom hela veckan, vill att de ska komma hit igen så vi kan parta! Tyvärr finns det inga bilder från dagarna de var här eftersom min kamera låg i min handväska på landet...
Har skjutit fram min uppkörning till november, annars hade jag fått åka ner om en månad bara.
 
Jag och Adéle på världens bästa nyårsafton!


Nu har jag inte varit ute och festat på tre veckor typ, och jag börjar tröttna på det här med att inte göra det. Visst jag har varit på KTH 2ggr men då har jag hjälpt till och inte fått festat. Men stå i baren är alltid kul, ta det inte på fel sätt, men att få köpa sig en supergod drink och dansa till stället stänger, det är grejer det!!!
Får dra med min Hanna ut snart, nu är ju nolletiden slut för henne, då får vi festa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback