Trådlöst är inte roligt

Min underbara pappa har fixat trådlöst internet till mig! Eftersom vi har bredbandsbolaget hemma så smörade han till sig gratis mobild bredband till mig till årsskiftet, så kan jag surfa hemma hos mig också! Toppen! Förutom att, precis som jag just nämnde, har vi bredbandsbolagets snabbaste internet (inte så snabbt som dom säger dock) vilket gör att jag blir lite frustrerad när det mobila bredbandet får för sig att inte funka... Måste sitta med den där "dongeln" på fönsterbrädan (helst utanför fönstret) och sitta längst ute på stolen, för jag kan ju inte flytta datorn. Men jag e INTE bitter! haha!
Idag har jag tvättat och undersökt tvättstugan här, helt OK. Blev väldigt små tvättar, men var ju tvungen att pröva. Är dock inte så lätt att fixa lakan själv...så nästa gång får Fredrik vara med ;-)

Hade sista föreläsningen igår och sista inlämningen på måndag, sen är det bara tentaplugg som gäller! Drömde om tentan inatt, att jag satt i ett mörkt badrum, i badkaret, och skrev tenta, sen kom det en läskig tant förbi och kollade att jag skötte mig, helskumt!
Så nu istter jag och ska skriva ihop uppgifterna, har gjort typ 5 tankekartor om de olika ämnena så ska nog kunna påta ihop nåt.

Lisa e i Sverige, så vi var på Nivå i onsdga med Gustav o Fredrik, sen kom Hjelt och Julija. Var en väldigt trevlig kväll, men inte lika trevligt nästa morgon då vi hade den segaste föreläsningen någonsin! Ekobrottslighet är inte direkt mitt favoritämne.


Jag, Julija o Lisa innan Monday Bar i vintras

Nä, nu ska jag hämta tvätten i tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha jorå, kommer i perioder ;D

Men nu börjar det lugna ner sig. Vad gör du?

puss

Postat av: Pernilla

Det är precis mina planer ;) Ni får gärna komma och hälsa på om ni vill!

Men jag kommer hem i vår för att hoppa fallskärm och det ska väl du med då? :D

kram

2008-10-13 @ 12:19:04
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback