OrdBaJsA is the S*it!

Japp, sånt e livet just nu. Ska man få ihop en halv sida som svar på en fråga som man bara har typ åtta rader skriva på får man ORDBAJSA!!! Typ ge exempel, nästan ¨skriva samma sak som man nyss skrev och ge ännu ett exempel.
Hade typ panik när jag vaknade och visste att jag inte hade skrivit ett enda ord på datorn och uppgiften ska vara inlämnad imorn! Visst, dessa uppgifter är inte sååå hårt dömda, men till den här gången var texterna så svåra så jag vet inte vad! Men efter att ha ätit mackor och sett det sista avsnittet på One Tree Hill *snyft* på säsong 5 plockade jag fram alla mina böcker och anteckningsblocket och la datorn i knät och började knappa. Det visade sig att en halv sida för ett av svaren var lite lite när man måste ha 1,5 radavstånd, så jag hoppas jag fick med vad de ville ha för svar. Ta 3 saker som teoretikerna Lombroso, Davis, Thomas, FREUD och Konopka (hur d nu stavades) hade gemensamt och försök få in det på en halv A4.... Är ganska nöjd med resultatet, även om jag knappt förstår vad jag babblar om. Enligt t.ex. Davis kommer det alltid finnas prostituerade och enligt Lombroso är kvinnor manipulativa, så nu vet ni. Och just det, vi manipulerar för att vi vill att män ska ha sex med oss för att vi sen kan använda det för att få något annat enligt öh.. Pollak.
Kanske har lärt mig nåt trots allt.

Mamma o pappa sitter inne i vardagsrummet och ser på Wall-E, vill också se men får sitta här å lyssna på p3Star och skriva istället, har ju faktiskt sett den.
Fredrik och jag åt jättemysig middag igår, tacos! sen såg vi Dumpad hemma hos mig och åt godis =) (inte han, jag) Var en perfekt lördagskväll (om man inte är sån att man MÅSTE gå ut!)  Hade match idag så hade ändå inte kunnat gå ut. Skulle vara i Sorunda 14.15, och det ligger inte direkt runt hörnet...

Imorn får jag förhoppningsvis hänga med lille Dexter igen, ska bli mysigt. Är skönt, han sover en halvtimme, då dricker jag kaffe och ser på Cityakuten, sen vaknar han. Då dåsar han av till o från i en kvart, så jag får gå omkring med honom, men sen e han vaken och ska leka och äta lite yoghurt. En lagom stressig måndagseftermiddag.

Lisa kommer hem på tisdag förhoppningsvis! Saknar henne, och vi ska återuppta våra gamla Nivåbesök, bara dricka cider och snacka skit.

Snart har jag klarat av Spore med en gubbe, sett klart hela One Tree Hill säsong 5, vad ska jag nu ha för att få smita ifrån pluggandet med?????
Hmmmmm....
Sex and the city-boxen =) min pojkvän är underbar!
Entourage. Brorsan säger att den ska vara bra... (och typ alla andra =P)
Spela lite Sims2 istället?

Den här låten har jag nog lyssnat på minst tjugo gånger den här veckan. Får mig stressa mindre. Och så ha rjag ju sett masssssa One Tree Hill, så här får ni ett smakprov:

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Halloj goding!



Hur är allt med er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback