Och som Tesi sa...

...så borde alla blogga om gårdagens fika med Rebecka, så här kommer mitt bidrag. Men först måste jag säga, vi måste få Rebecka att läsa detta också!!!

Okej, igår var det "Rebecka är hemma från Luleå-fika!" Jag hade bokat in fika med mig och Rebecka på Café Noco på Odengatan vid kl 15, men när jag kom dit var det redan massa folk där, najs! Rebecka höll mig sällskap i kön, och så hann vi "catcha up" på vad som hänt den senaste tiden, jag berättade att jag hade träffat Alexandra H, Lisa o Julija från Alvik och så sa jag att jag hade sett att hon och Markus var officielt tillsammans på ansiktsboken! Underbart!
Det blev ju en diskussion sen, att Rebecka har pojkvän, som att det skulle vara en so big deal! Låter ju som att det är konstigt att nån vill ha henne, vem skulle inte vilja ha underbara Rebecka?! Men det behöver vi inte prata om här.
Vi försökte definiera vad som är en kill-/tjejfilm, eller vad som är en bra-/dålig film, men kom nog inte fram till nåt mer än att det beror på vem man e.
Fick iaf sitta bredvid Rebecka så jag hann snacka om saker med henne iaf =) Hon bjöd även hem mig på middag, men när jag kom hem efter fikat så fick jag ont i huvudet och kände mig precis så sjuk som jag egentligen är, så var tvungen att avbjöja, kändes inte som att Gutiar Hero är en bra grej när man är sjuk...
Så jag knatade hem till mig, värmde middag i min läskiga gasugn och började se filmen Next. Men så hade Fredrik bestämt sig för att inte gå ut så han kom också över, så under tiden jag väntade på honom såg jag ett, okej två, avsnitt av SATC. Det blev en lugn kväll med chips och film. han skulle jobba idag så jag vaknade av alarmet  vid åtta, och frågade när han skulle upp, vilket visade sig inte vara för ens om en timme...........
Så igår var en ganska lugn, med inslag av liiite hektisk, dag. =) om man kan säga så.

Har kokat kaffe och ska äta en brownie och försöka ta mig igenom det sista av kapitel 17 i Introduktion till kriminologi nu.

http://recept.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback