Och så säger de: "...men fredag är ändå den dag som känns bäst"

Icke, fredag är inte bäst, iaf inte denna vecka.
Stal denna från
Pernilla

Humör: Dämpat.
Gjort: Snytit mig typ 20 ggr
Planer: Snyta mig typ 20 ggr till
Ser på: Ingenting, min pluggbok. Såg två avsnitt av Sex And the City från min box förut =) Ett var då Miranda träffar Steve för första gången!

Lyssnar på: P3 Stars webradio
Läser: Introduktion till kriminologi
Dricker: Är inne på min andra kanna te

Äter: Chokladfingrar och min hembakade brownie

Bästa: Min älskling som tar hand om mig när jag e sjuk
Sämsta: Förkylningen
Väder:Grått

Och så säger de: "...men fredag är ändå den dag som känns bäst" Bullshit!

Sanna ska ta med mig på kryssning på söndag =) Så jag ska inte spela match, det skulle jag iofs inte göra ändå eftersom jag är dunderförkyld, som jag skrev till min tränare.
Rebecka is in town! (eller kommer...)


Du e bäst älskling!


Vaknade till Metallica från grannen idag.. fast klockan var halv tolv, men ska jag behöva leva med hans musik, om jag vill lyssna på Metallica kan jag sätta på skivan själv.
För alla som har missat (vilket jag inte kan med en Metallicatokig pojkvän (in a good way)) så kommer Metallica till Stockholm i mars och biljetterna släpps på måndag, varsågoda.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Hehe, javisst :)

Nej, hon kunde faktiskt inte åka, för hon jobbar.

Jag frågade eftersom jag vet att hon vill åka. :)



Ja, hytt, middag, frukost, lunch och varsin cider och varsin öl till maten.

Dock så är det typ obligatoriskt att sola och bada på söndag kväll på beachen, och det får vi betala själva, men det är halva priset då, det kostar 75 kr per person för sol och pool och bastu. Så det kanske vi kan betala om jag inte lyckas tigga till mig det av min chef...:P

Han kommer förresten åka med, så förbered dig på en kväll med massa skratt.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback