Jag vill bara kunna spela dataspel hela dagen

Har hamnat i en pluggsvacka idag. Skulle behöva läsa texten jag ska försöka förstå, tänk er: Freud på engelska! Om man har svårt att förstå flummiga Freud på svenska, försök då på engelska!
Så nu har jag gjort det mesta utom pluggat sen jag kom hem: spelat spel, sett ett avsnitt av One tree Hill, varit ute och gått med Hector, städat rummet (syrran kommer hit i helgen) spelat lite spel till, kollat runt på Facebook, kollat lite bloggar, druckit te o ätit kaka, packat inför veckans flytt och så nu bloggar jag!
Känner ju ingen lust at plugga när jag vet att jag inte kommer förstå vad de menar, visst jag förstår de flesta orden, men att få något ut av dom, icke sa nicke!

Rebecka var i Stockholm i helgen till måndag så efter att teknikern varit hos mig och konstaterat att det är min granne uppepå som är problemet i tv-historian så kom Rebecka förbi och vi gick och åt lunch på kafé Noco, mitt favoritfik för tillfället. Sen kom det förbi någon speciell och resten av fikat hade Rebecka ett sånt där fånigt leende på läpparna och såg allmänt.. ja ni vet tjejer, ett sånt leende kan bara betyda en sak! Är så glad för min sötnos!

Jaha, ska man göra sig redo för veckans flytt? Känns inte som att det är lika mycket som ska med den här veckan, ska ju kanske till landet i helgen, är bara typiskt att matchen är på söndag 14.15 i SORUNDA! Vet ni hur långt bort det är?! Det ligger vid typ Nynäshamn mitt inne i skogen, vipps där va visst en sporthall?! Mamma o pappa bara skrattar, men måste ju lösa hur jag ska komma dit. Det går ju knappast att åka dit kommunalt. Om man hade körkort hade det ju varit löst men nu är det ju så att jag inte har klarat av min uppkörning än och har typ ångest inför nästa, speciellt eftersom jag inte hinner köra som livet är nu. Funderar på att skjuta upp den igen, men borde ju klara den om jag börjar köra nästa vecka. Kan ju köra, det är bara en spärr i mitt huvud som det är lite vajsing på.


Sommar i Waxholm med lillebror och Niklas

kan tänka oss att Niklas vinkar hejdå till sommaren =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback