En mörk torsdag i slutet av oktober

Trött trött trött, så är det just nu...och såhär trött brukar jag inte vara, känns inge bra. Jag kan utan problem sova till 11-12 varje dag,om jag lät mig. Nu är det så att jag har tenta på onsdag och måste plugga minst 2 timmar varje dag, så det går inte. försöker gå upp när Fredrik går upp, men det är inte så lätt. Ser två-tre avsnitt av SATC innan jag börjar plugga. Då kokar jag kaffe och äter kakor till och försöker komma igenom texten. Det går segt.
Och så är det ju det här med handbollen, ska jag verkligen fortsätta? Som pappa säger, om det inte är kul att gå och träna ska man inte göra det. Det är precis så det är, jag har typ aldrig lust att gå på träningen längre, och då ska vi inte tala om matcherna, jag får typ ångest. Känner aldrig att jag gör nåt bra och har nog tröttnat på att alltid behöva gå omkring med blåmärken över halva mig, eftersom jag lätt får dom. Hur ska jag göra? Känns tråkigt att sluta med nåt jag hållt på med i typ 14 år, men kan ju inte göra nåt jag inte tycker är kul eller blir arg över. Jag ska ner på träningen idag och känna efter, sen ska jag på bodybalance på Frescati imorn så får vi se...

Min bror var och hälsade på mig idag, var riktigt trevligt, han har inte varit här än. Han hade varit och mönstrat (heja lillebror!) och tittade förbi för att berätta hur det gick =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback