And here we go again!

Min underbara vän Sanna bjöd med mig på kryssning som hon vunnit, och allt var betalat! Det är bara att tacka o ta emot =) Och det var den roligaste och galnaste kryssning jag har åkt på! Det skulle vara final i Kyparloppet så klientelet utgjordes av massa partypeople!
Började som en lugn kväll, jag och Sanna sat och drack mousserande i pianobaren och låtsades vara vuxna, ont anandes om hur kvällen skulle sluta = helt galen!
Det var en trevlig middag, hamnade nog bland de galnaste - killen bredvid mig beställde in två flaskor champagne till bordet (Sanna bad Jani kolla - de kostade 800 8styck eller tillsammans vet jag inte...men skulle gissa per styck!)
Sen gick det utför, alla drinkkuponger (12st) tog slut i ett nafs, sen hamnade vi i en hytt och blev bjudna på drinkar av nyfunna vänner.

Jag, vår nyfunna vän Don och Sanna
Skön kille som var tillsammans med Sannas gamla klasskompis visad
e det sig


Min partyprinsessa


Jag bjuder på denna...
Om man umgås med fotografen för festen får man kanske skylla sig själv, men det är faktiskt Sanna som tagit bilden
[ OBSERVERA/HA ÖVERSEENDE MED:
Klockan är ca halv tre på natten och som sagt hade vi 12 drinkbiljetter som dracks upp - tre glas champagne till maten, ja ni förstår nog. ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback