Jag blev just påmind...

... om att jag kanske borde uppdatera min blogg....

Så det är vad jag ska göra!

Har varit sjuk sen i torsdags så när jag var hemma hos mig orkade jag inte gå in på internet, får då måste man sitta vid fönstret, och jag orkade bara ligga i sängen. Men nu lever jag igen så nu får jag väl berätta lite om hur mitt liv ser ut.
Nu har man ju fått pengar igen så när jag skulle plugga på Stadsbiblioteket idag hade jag råd att köpa te (de hade mitt favoritte "Goji/Havtorn" på Kofí vid Odenplan!), lussebullar och en påse Dumle! Sen satt jag på bibblan i 3 timmar och skrev av det jag hade strukit under i min bok. Usch vad tråkigt det var, men vettigt. Men ännu jobbigare var det att jag satt och snörvlade, som säkert irriterade alla andra... snöt mig några ggr, men d kan man ju inte göra för ofta heller, det är ju lite äckligt. =P

I fredags lyckades vi få till det iaf, jag och Tessie, så jag och Fredrik åkte hem till henne och Hannes på middag! Det roliga är att jag och Tessie har typ träffat varandra en gång på ramis fest, men Hannes och Fredrik har ju kännt varandra så länge och hinner inte ses så ofta, så det var en toppenidé!
Det blev riktigt mysigt och vi åkte hem med 1bussen, jag och Tessi höll på och somna i varsin soffa då, så då passade det bra.

Sen var ju Harry nere över helgen så på lördagen träffades vi över lite öl och cider på Theos. Blev en lugn kvälll som avslutades med lite chickennuggets på donken och sen tog jag bussen hem. Söndagen spenderade jag i sängen och till middagen såg jag Mamma Mia! Helt underbar, men (med risk för mothugg) den var lite fjantig i vissa stunder, men den var super!


På fredag delas hemtentan ut, så nu är det dags att ta i med hårdhanskarna. Hanna har föreslagit frukostdejt imorn innan tio, så det vore ju bra, för då kan jag gå till Stadsbiblioteket sen.
Plugg plug plugg.....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja du, vad sägs om söndag?

Mamma och jag ska ha smyckesparty då på Essingen.

Så då tycker jag att du kommer :)

Har bjudit några från jobbet och så, så det blir mysigt.

Vi bjuder på glögg och pepparkakor, hihi.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback